Thursday, April 2, 2015

یونانی قانون مجازات - فارسی ترجمه: مقالات 1 تا 13

قانون مجازات یونانی
کتاب اول - بخش عمومی
ترجمه کپی رایت © 2015 - کار ترجمه در پیشرفت
[اخطار: ترجمه اولیه]

فصل اول - قانون مجازات

محدودیت اول زمان اعتبار قوانین کیفری

ماده 1 - هیچ مجازاتی بدون قانون

مجازات است به جز برای کسانی که اعمال که قانون به صراحت یکی قبل از کمیسیون خود تصریح کرده تحمیل نمی


ماده 2 - برنامه عطف به ماسبق قانون ترین ملایم

1. اگر در طول زمان از کمیسیون از قانون تا صدور حکم نهایی دو یا چند قوانین در نیروی بودند، که شامل مقررات مطلوب ترین برای متهم اعمال می شود.

2. اگر یک قانون پس از آن قانون را تعریف می کند به عنوان مجازات نیست حکم باید نقض شود و عواقب کیفری از جمله باید از درجه اعتبار ساقط می شود.


ماده 3 - قوانین و مقررات که اعتبار موقت

قوانین که اعتبار موقت هستند حتی پس از توقف به اعمال متعهد زمانی که آنها در نیروی بودند معتبر اجرا. جدای از این ارائه بند 1 از ماده قبل اعمال می شود.


ماده 4 - اعمال اقدامات امنیتی

1. اقدامات امنیتی برای در مقالات 69، 71، 72، 73، 74 و 76 ارائه می شوند با توجه به قانون در نیروی در طول محاکمه از عمل تحمیل کرده است.

2. در مورد بند 2 ماده 2، دادگاه که حکم صادره از بعد از پیشنهاد دادستان که آیا برای حفظ یا نه اقدامات امنیتی تحمیل تصمیم می گیرد.


II. صلاحیت سرزمینی قوانین کیفری

ماده 5 - جنایات مرتکب شده در قلمرو ملی یونان

1. قوانین یونانی مجازات به تمام اعمال متعهد در سراسر کشور اعمال می شود، حتی توسط خارجی ها.

2. کشتی یا هواپیما یونانی در نظر گرفته قلمرو یونانی در هر کجا که هستند، مگر اینکه مطابق با قوانین بین المللی در معرض قانون خارجی است.


ماده 6 - جرائم اتباع خارج از کشور

1. قوانین جزایی یونانی به قانون توسط آنها را به عنوان یک جنایت یا جنحه که در خارج از کشور توسط ملی متعهد شد مشخص اعمال می شود، در صورتی که قانون مجازات قوانین کشوری که در آن متعهد شده بود و یا اگر در یک کشور از لحاظ سیاسی تشکیل نشده متعهد است.

2. تحت تعقیب کیفری است در برابر یک تبعه خارجی که در زمان ارتکاب جرم ملی آغاز شد. این نیز علیه کسانی که تابعیت یونانی پس از ارتکاب عمل به دست آورد آغاز شده است.

3. مربوط به جنحه، استفاده از مفاد بندهای 1 و 2 نیاز به شکایت توسط قربانی و یا یک درخواست از دولت این کشور که در آن ارتکاب جرم شد.

4. خلاف متعهد در خارج از کشور تنها در موارد خاص توسط قانون مجازات هستند.


ماده 7 - جنایات خارجی در خارج از کشور

1. قوانین جزایی یونانی برای اعمال در خارج از کشور که به عنوان یک جنایت یا جنحه مشخص به خارجی اعمال می شود، اگر قانون در برابر شهروندان یونانی به کارگردانی و تحت قوانین کشوری که در آن آن متعهد شد یا مجازات است اگر در یک کشور از لحاظ سیاسی تشکیل نشده متعهد .

2. مفاد بندهای 3 و 4 مقاله قبلی در این مورد نیز اعمال می شود.


ماده 8 - جرائم در خارج از کشور که همیشه مجازات قانون یونانی

قوانین جزایی یونانی به اتباع و خارجی اعمال می شود بدون در نظر گرفتن قوانین از محل کمیسیون، برای اعمال زیر در خارج از کشور:
) خیانت بالا، خیانت به کشور علیه دولت یونانی و اقدامات تروریستی (مقاله 187A).
ب) جرائم مربوط به خدمات نظامی و تعهد خدمت نظامی (بخش ویژه، فصل 8)
ج) اعمال مجرمانه به عنوان مقامات دولت یونان متعهد
د) در برابر مقامات یونانی در طول عملکرد سرویس خود عمل می کند و یا مربوط به خدمات خود را
ه) شهادت دروغ در رسیدگی به انتظار توسط مقامات یونانی
ج) دزدی دریایی
G) جرائم مربوط به ارز (بخش ویژه، فصل 9)
ح) تجارت برده، قاچاق انسان، قاچاق و یا سوء استفاده جنسی از یک جزئی برای هزینه، انجام سفر به مرتکب زنا و یا دیگر اعمال زشت در برابر پورنوگرافی جزئی و یا کودک
من) تجارت غیر قانونی مواد مخدر
ج) گردش غیر قانونی و تجارت از نشریات زشت و ناپسند
K) هر جرم و جنایت دیگر که مقررات خاص و یا کنوانسیون های بین المللی توسط دولت یونان امضا و تصویب برای استفاده از قوانین یونانی مجازات فراهم می کند.


ماده 9 - غرامت برای ارتکاب جرم در خارج از کشور

1. پیگرد قانونی عمل متعهد در خارج از کشور کنار گذاشته شده است:
) اگر مجرم برای آن عمل در خارج از کشور محاکمه شد و تبرئه شد و یا در صورت محکومیت، تا به کل جمله خدمت
ب) اگر، با توجه به قانون خارجی، قانون توسط قانون مرور و یا به حکم تحمیل منع شده است محدودیت خاموش یا پرداخت شده است
ج) اگر، با توجه به قانون خارجی شکایت دادستان از عمل لازم است و چنین شکایت شد یا ارائه نشده است و یا خارج خواهند شد.

2. این مقررات به اعمال تعریف شده در ماده 8 صدق نمی کند.


ماده 10 - محاسبه جملات که در خارج از کشور خدمت کرده بودند

حکم که کاملا و یا تا حدی خارج از کشور در مورد محکومیت های بعدی داخلی برای عمل همان خدمت کرده بود، از مجازات اعمال شده توسط دادگاه یونانی کسر خواهد شد.


ماده 11 - شناخت احکام کیفری خارجی

1. اگر یک یونانی است در خارج از کشور برای عملی که مطابق با احکام قانون داخلی، مستلزم مجازات جانبی محکوم، دادگاه صالح از جنحه می توانید از این مجازات را تحمیل کنند.

2. دادگاه صالح از جنحه همچنین می توانید او اقدامات امنیتی برای در قوانین یونانی در هر کسی که به اعدام محکوم شده و یا تبرئه در خارج از کشور ارائه تحمیل کنند.



III. ارتباط از قانون مجازات با قوانین و توضیح شرایط آن ویژه


ماده 12 - قوانین جزایی ویژه

مقررات این بخش عمومی قانون مجازات به جرائم که در قوانین خاص ارائه شده، اگر این قوانین را در غیر این صورت با ارائه صریح و روشن مشخص نیست اعمال می شود.


ماده 13 - مفهوم از نظر کد

در قانون، شرایط زیر با معانی زیر استفاده می شود:

) کارمند یک فرد است که از نظر قانونی سپرده است، حتی به طور موقت، با ورزش از خدمات عمومی، و یا خدمات شهری و یا خدمات اجتماعی شهرداری یا خدمات در دیگر بدن و موسسات قانون عمومی است

ب) kins می بستگان توسط خویشاوندی و ازدواج در یک خط مستقیم، پدر و مادر خوانده و کودکان به تصویب رسید، زن و شوهر، نامزد، برادران و شوهران و نامزد از خواهر و برادر و نگهبان و یا متولیان مجرم و کسانی که تحت سرپرستی و یا بازداشت مجرم

ج) سند هر سند نوشته شده است که در نظر گرفته شده و یا مناسب برای اثبات یک واقعیت است که اهمیت قانونی به عنوان هر گونه نشانه ای است که در نظر گرفته شده برای اثبات چنین واقعیت این است است. سند نیز هر رسانه مورد استفاده توسط یک کامپیوتر یا یک حافظه کامپیوتر محیطی، الکترونیکی، مغناطیسی یا در غیر این صورت، برای ضبط، ذخیره سازی، تولید یا تولید مثل از داده ها، که می تواند به طور مستقیم نمی توان به عنوان خوانده شده، و همچنین هر گونه مغناطیسی، الکترونیکی و یا دیگر مواد برای ثبت هر گونه اطلاعات، تصویر، نماد و یا صدا، به طور مستقل یا در ترکیب، تا زمانی که این رسانه ها و مواد در نظر گرفته شده و یا مناسب برای اثبات حقایق که دارای اهمیت قانونی هستند استفاده می شود.

د) خشونت فیزیکی نیز به منزله عمل باعث حالت بیهوشی و یا عدم صلاحیت برای مقاومت در برابر یک فرد با خواب آور و یا مواد مخدر یا سایر دارایی های مشابه

ه) ارتش ارتش از زمین، دریا و هوا می باشد.

ج) جرم است به عنوان یک حرفه، متعهد هنگامی که کمیسیون مکرر قانون یا زیرساخت های توسعه یافته توسط مجرم با هدف کمیسیون مکرر قانون را نشان می دهد که هدف از مجرم است پول. جرم و جنایت عادت متعهد است، زمانی که کمیسیون مکرر قانون تمایل ثابت مرتکب برای ارتکاب این جرم خاص به عنوان بخشی از شخصیت مجرم را نشان می دهد.

G) مرتکب مشخص است به خصوص خطرناک زمانی که شدت عمل، نحوه و شرایط کمیسیون قانون، انگیزه که منجر مرتکب و شخصیت مجرم است، نشان می دهد رفتار ضد اجتماعی و تمایل ثابت به ارتکاب جرم جدید در آینده .

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.